Pénz- és tőkepiac

A vezető új, a célok maradtak az NN-nél

Az NN Biztosító a már megkezdett úton kíván haladni, változatlan stratégia mellett – jelentette ki a társaság által rendezett háttérbeszélgetésen Sztanó Imre, aki Cornelia Coman helyét veszi át a mai nappal a vezérigazgatói székben. Hozzátette: az NN Biztosító változatlanul nagy hangsúlyt helyez az ügyfélközpontúságra, ami a régi ügyfelek megtartását és újak megszerzését egyaránt jelenti. Az életbiztosítások hazai piacán vezető pénzügyi szolgáltató emellett ki kívánja használni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, és szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni a fiatalabb korosztályra is.

Cornelia Coman szerint indokolt az optimizmus a magyarországi életbiztosítási piac jövőjét illetően, hiszen a dinamikusan növekszik, a penetráció viszont még mindig viszonylag alacsony. Hozzátette: büszke arra, hogy az NN Biztosító piaci részesedése az elmúlt években növekedett, emellett az ügyfélmegtartási mutatók is nagyon jók.

A Magyar Biztosítók Szövetségének adatai szerint az NN Biztosító 2015 első kilenc hónapjában 60,35 milliárd forintos díjbevételt ért el, amely 10,7 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál. A biztosító piaci részesedése 8,4-ről 9,2 százalékra növekedett, az életbiztosítási ágban pedig – 18,3 százalékos súllyal – stabilan piacvezető volt 2015 harmadik negyedévében.

nn biztosító
Kapcsolódó cikkek