A digitalizációban is élen járna az NN
Az NN Biztosító húsz éve piacvezető szerepet tölt be a magyarországi életbiztosítási piacon, és az a célja, hogy a digitalizációban is élen járjon – jelentette ki a társaság mai háttérbeszélgetésén Sztanó Imre vezérigazgató. Közölte: az NN tavaly négy digitális innovációt vezetett be: az elektronikus aláírást, új CRM rendszert, emellett megújították az ügyfélportált, és bővültek az online értékesítés lehetőségei is.
A digitalizációs folyamat – hangsúlyozta Sztanó Imre – az idén is folytatódik a biztosítónál: most a folyamatok automatizálására koncentrálnak. Ennek révén egyrészt egyszerűsödnek a folyamatok, másrészt az ügyfélélmény is javul. Az NN Biztosító emellett további termékek és szolgáltatások online elérését is lehetővé teszi 2017-ben, illetve új csatornákon keresztül is lehetővé válik a kapcsolattartás az ügyfelekkel. Az innovációs folyamatok pedig – emelte ki a vezérigazgató – amellett, hogy hozzájárulnak az ügyfélélmény javulásához, új ügyfélszegmensek elérését is lehetővé teszik.
A biztosító a közelmúltban – elsőként a hollandiai után - innovációs labort is elindított SparkLab néven, amelynek az a célja, hogy újszerű megoldások kidolgozásával az emberek életminőségét javítsa. A SparkLab bárkitől vár ötleteket, így startup vállalkozásoktól, szabadúszóktól, és – nem utolsó sorban – kollégáktól is.
Sztanó Imre az életbiztosítási piac teljesítménye kapcsán elmondta: 2016 első három negyedévében kismértékű emelkedés történt a díjbevételben, és ez a növekedés az NN Biztosító várakozásai szerint idén is folytatódhat. Az idei évben a nyugdíjbiztosítások húzóterméknek számíthatnak az életbiztosítási üzletágon belül, de erősödnek a kockázati és egészségbiztosítások is.
Az etikus biztosítási koncepcióról a vezérigazgató kifejtette: amit ebben megfogalmaztak, azt az NN Biztosító javarészt már korábban is alkalmazta a saját gyakorlatában, így a változások kisebb alkalmazkodási igényt róttak rá.


