Immáron hatodik alkalommal rendezték meg az „Év Biztosítója” díj egy hónapig tartó szavazását. Ennek keretében idén is a hazai vagyon- és felelősségbiztosítókat értékelték az ügyfelek, illetve már második alkalommal választhatták meg az Év Utazási Biztosítóját is.
A szolgáltatás és kárrendezési kategóriában kiírt szavazáson az Aegon Biztosító és a Generali csoport két-két elismerést is szerzett, kategória-győztes lett a K&H Biztosító és jól szerepelt a tavalyi győztes Signal Biztosító is.
Az adatokat elemezve elmondható, hogy 2017-ben az ügyfelek alapvetően elégedettek voltak a hazai biztosítók szolgáltatásaival (1-től 10-ig adható szavazataik alapján átlagosan 8,4-es elégedettségi értéket adva a társaságoknak). A területi elégedettségi adatokat nézve kiemelendő, hogy a megyék lakossága közül 2017-ben leginkább Somogy és Békés megyében voltak elégedettek az ügyfelek, a legkisebb elégedettségi értékeket pedig idén is Budapest és Pest megye lakosai adták – áll a Biztosítás.hu sajtóközleményében.
Az Év Utazási Biztosítója idén az AWP P&C S.A. (Allianz Worldwide Partner) nemzetközi cégcsoport magyarországi fióktelepe, a Mondial Assistance lett. Érdekesség, hogy egy tavaly megkötött megállapodás alapján ez a csoport biztosítja majd a hamarosan útnak induló, első űrturistákat is.
Eredmények
Az Év Biztosítója Szolgáltatás kategória nyertesei:
I. K&H Biztosító Zrt.
II. Aegon Biztosító Zrt.
III. Genertel Biztosító Zrt.
Az Év Biztosítója Kárrndezés kategória nyertesei:
I. Aegon Biztosító Nyrt.
II. Signal Iduna Biztosító Zrt.
III. Generali Biztosító Zrt.