Pénz- és tőkepiac

Nőtt egy népszerű ékszerház profitja

A Tiffany & Co ékszerház bevétele 8 százalékkal 1,05 milliárd dollárra nőtt a november-december közötti ünnepi szezonban az egy évvel korábbihoz képest.

A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat szerdán azt közölte, hogy a két hónapban minden fontosabb piacán, valamennyi termékkörben növelni tudta nyereségességét. A cég profitja a két hónapban 7 százalékkal 516 millió dollárra nőtt Észak- és Dél-Amerikában, 16 százalékkal 232 millió dollárra az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 1 százalékkal 145 millió dollárra Japánban, és 14 százalékkal 136 millió dollárra Európában.

Forrás: AFP

A kéthavi adat közlése után 0,5 százalékos mínuszban állt az ékszerház részvényének az árfolyama a keddi záróértékéhez képest New Yorkban, a szerdai tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben. A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 35 százalékkal emelkedett.

Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég december végén 316 üzlettel rendelkezett világszerte, ezen belül 125 boltja volt Észak- és Dél-Amerikában, 87 az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 54 Japánban és 46 Európában. A Tiffany március 16-án ismerteti a tavalyi utolsó negyedévre és 2017 egészére vonatkozó adatait.

Tiffany & Co bevétel ékszerház
Kapcsolódó cikkek