BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Partnerséget kötött a Printimus és az Atmedia

Szorosabbra fűzi együttműködését az Atmedia – mint a legnagyobb magyar tévés sales house – a Mediaworks, a Lapcom és az Inform Média online felületeit kizárólagosan értékesítő Printimusszal – jelentette be pénteken az Opus Global a tőzsde honlapján. A társaságok az együttműködéstől online hirdetési piaci bevételeik növelését, illetve a nagy hirdetők és a médiafoglaló cégek hatékonyabb, szélesebb körű kiszolgálását várják. A két sales house közös piaci fellépését tulajdonosi hátterük is indokolja: a Printimusban százszázalékos tulajdonnal rendelkező Opus Global Nyrt. tavaly év végén alapkezelőjén keresztül az Atmediában is befolyást szerzett. A bejelentett megállapodás értelmében a Printimus által kizárólagosan értékesített online hirdetési felületek mostantól az Atmedia rendszerében is elérhetők. A partnerségtől az Atmedia médiaportfóliójának bővítésén túl prémium hirdetői és a nagy médiaügynökségek komplex kiszolgálását, míg a Printimus új piaci szereplők megszólítását, és ezáltal az online felületek értékesítéséből származó bevételeinek növekedését várja.

„A Printimus számára az együttműködés hozzáférést biztosít az Atmedia által kezelt nagy hirdetőkhöz, míg az Atmedia szélesíti kínálatát, és az online értékesítési piac meghatározó szereplőjévé léphet elő. A megállapodás kedvező a kizárólagossággal kezelt kiadóvállalatok számára is, hiszen a Mediaworks, az Inform Média és a Lapcom is növelheti az online felületek értékesítésből származó bevételét” – mondta Ódorné Angyal Zsuzsanna, a Printimus ügyvezetője.

Az Atmedia a megállapodásnak köszönhetően az online hirdetési piac negyedik-ötödik legnagyobb szereplője lehet. A kereskedőház tavaly decemberben indított online divíziója számos területen meghatározó lehetőséget kínál a hirdetőknek. Kiemelkedő a 160 ezer havi letöltés, illetve az egyedi felhasználók 3,6 milliós száma, de a most megkötött együttműködésnek köszönhetően a videóindítások tekintetében is az egyik legjelentősebb felhasználói eléréssel rendelkezik. Az Atmedia értékesítési rendszerében ezentúl a Mediaworks, az Inform Média, a Lapcom, a TV2 online, az MTVA online, a Femcafé, az IKO Digital, a Mandiner és a Mindset is elérhető.

Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Nagy várakozással tekintünk a 2018-as év elé, hiszen a Printimusszal kötött stratégiai megállapodással még hatékonyabban és integráltan tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket egy olyan évben, amelyben két jelentős világverseny, a téli olimpiai játékok és a labdarúgó-világbajnokság is színesíti a hirdetői kínálatot.”

A Printimus számára a kibővített online portfólió kiváló lehetőséget teremt a televízió és az online közötti szinergiák maximális kihasználására. A társaság azt ígéri, hogy sok új, korábban nem látott megoldással is találkozhatnak majd a nézők és a hirdetők. Az Opus Global a Mediaworkson keresztül a Világgazdaság tulajdonosa.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.