Pénz- és tőkepiac

Harmadával emelkedett az ügyfélhívások száma a Cofidisnél májusban

A járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel.

Több mint 30 ezer ügyfélhívást fogadott májusban a Cofidis budapesti és áprilisban megnyitott új nyíregyházi ügyfélszolgálata, 30 százalékkal többet, mint a koronavírus-járvány előtti hónapokban – közölte a pénzügyi szolgáltató az.

Áprilisban és májusban az új, 29 dolgozóval megnyílt nyíregyházi ügyfélszolgálat kiemelt szerepet töltött be az ügyfelekkel történő kapcsolattartásban: a budapesti, 150 munkavállalót alkalmazó központi ügyfélszolgálat megerősítéseként létrehozott vidéki központ a telefonos ügyfélmegkeresések kezelésében vett részt.

Fotó: VG / PR

A lakossági hitelpiacon tevékenykedő Cofidis az év végéig további létszámbővítést tervez a nyíregyházi irodájában.

Mint közleményükben írták, a járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel. Főként a törlesztési moratóriummal, a kamatplafon megváltozásával és ezzel párhuzamosan a meglévő termékek megszűnésével kapcsolatos megkeresések növekedtek meg ugrásszerűen – olvasható a cég közleményében.

Cofidis
Kapcsolódó cikkek