A bank és a biztosításközvetítő együttműködése unikális megközelítést alkalmaz a hazai bankbiztosítási piacon: az egy bank – egy biztosító együttműködésével megvalósuló modell helyett az egy bank – több biztosító értékesítési modellt vezették be, amely lehetőséget teremt arra, hogy a Takarékbank ügyfelei akár a biztosítási piac számos szereplőjének kínálatából választhassák ki az igényeiknek legjobban megfelelő biztosítási terméket, kihasználva a banki és biztosítói termékek egymáshoz kapcsolódó kölcsönös szerepét.
„Az elmúlt években az egyes takarékszövetkezetek számos céggel, eltérő biztosítási partnerekkel dolgoztak együtt. A fúziók során át kellett tekinteni a Takarékbank biztosítási stratégiáját, hogy az ügyfeleknek a lehető legszélesebb körű biztosítási ajánlatokat mutassuk be, segítsük őket a biztosítási piacon könnyen eligazodni és a legjobb konstrukciót tudják elfogadni.
A banki szektorban elsőként megjelenő új biztosítási értékesítési modellel a vidéki emberekhez is eljuthat a legszélesebb körű termékpaletta”
– hangsúlyozta Vida József a Takarékbank Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A biztosítók – ügyfelek érdekében tett – versenyeztetése, kimondottan fontos és előnyös lehet a meglévő és leendő ügyfelek számára.
Az ügyfelek széles körű biztosítási igényeinek lefedése érdekében a Takarékbank Zrt-nek több ponton változtatnia kellett az eddigi értékesítési gyakorlatához képest, de nagy átalakításra nem volt szükség, hiszen a biztosításközvetítés és az ahhoz kapcsolódó háttérfolyamatok, eddig is jól működtek.
A bankbiztosítási piacon újdonságnak számító modellt az ügyfelek még magasabb szinten történő kiszolgálása érdekében, a jövőben további innovatív szolgáltatásokkal és papírmentes folyamatokkal kívánják támogatni.
A Takarékbank Zrt. a hazai banki szektor legnagyobb fiókhálózatával rendelkezik, a több mint 700 bankfiókban mintegy 2000 ügyintéző munkatárs, 1,1 millió ügyfelet szolgál ki országos szinten.