BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új hirdetési módszereket tesztel a Meta

A Meta kiterjesztettvalóság-hirdetéseket tesztel az Instagramon, mivel igyekszik növelni a reklámokból származó bevételeket.

A Facebookot és az Instagramot birtokló Meta új módszert mutatott be a hirdetőknek, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg a felhasználóknak az Instagramon, míg a Messengeren egy új szoftvert fognak tesztelni – derül ki a CNBC cikkéből.

Izmir,,turkey,-,June,27,,2017:,Smartphone,Samsung,Galaxy,S8
Fotó: Shutterstock

A tervek szerint a Facebook a Messengeren gépi tanulást használó szoftver segítségével olyan hirdetéseket jelenít majd meg, amelyekkel azokat az embereket érnének el, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnának.

Maz Sharafi, a Meta marketing- és növekedési alelnöke igyekezett mindenkit megnyugtatni, hogy a vállalat nem fogja elemezni a Messenger-üzeneteket annak meghatározására, hogy milyen reklámokat kapjanak a felhasználók. A vállalat azt is közölte, hogy a kiterjesztett valóságot megjelenítő hirdetéseket teszteli az Instagram fő hírfolyamán és a Stories funkcióban, az előbbi a felhasználóknak a preferenciáik és rutinjaik alapján mutat tartalmat.

A kiterjesztett valóság vagy augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális (látszólagos) kibővítése, amikor például egy mobiltelefon kamerájával szétnézve vagy egy erre a célra létrehozott szemüveget használva a valós környezetbe virtuális elemeket vetítünk ki.

Az AR-élményen keresztül a márkák arra ösztönözhetik az embereket, hogy ténylegesen kipróbálják és felpróbálják az adott terméket, vagy interakcióba lépjenek a környezetükből származó hatásokkal

– mondta Nicola Mendelsohn, a Meta globális üzleti csoportjának alelnöke. A bejelentések három héttel azelőtt történtek, hogy a Meta a tervek szerint közzéteszi harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját, amely várhatóan a második egymást követő időszakban is csökkenő bevételt mutat majd.

Megkopasztanák a Big Tech cégeket az EU-ban az áremelkedések miatt

Minden eddiginél határozottabban követelik az európai távközlési szolgáltatók, hogy a jellemzően amerikai tulajdonban álló vezető technológiai cégek, azaz az úgynevezett Big Tech vállalatai is szálljanak be jelentős befektetésekkel a hálózatfejlesztés költségeibe az öreg kontinensen.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.