Sportgazdaság

Új névadó szponzora lesz a labdarúgó Magyar Kupának

Öt éven át új névadó szponzora lesz a labdarúgó-kupának.

A 2020/2021-es idénytől öt éven át a Mol lesz a névadó szponzora a labdarúgó Magyar Kupának, amely megújult lebonyolítási rendszerrel és friss arculattal jelentkezik.

A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) pénteki közleménye szerint a 111 éve alapított kupa az egyik legnagyobb múltra visszatekintő európai nemzeti kupasorozat. A továbbjutás mostantól egy mérkőzésen dől majd el, a döntőt pedig 2021 tavaszán ismét a Puskás Arénában rendezik, a győztes az Európa-liga selejtezőjébe jut.

„Ahogy a Mol jelen van Magyarország teljes területén, úgy a kupa az a versenysorozat, amelyben országunk minden régiója képviselteti magát.

A legjobb amatőrcsapatok évről évre bizonyítják, hogy a kupában egy-egy mérkőzésen akár az élvonalbeli klubokkal szemben is fel lehet venni a versenyt, így a kisebb településeken minden kupaforduló különleges alkalom, miként a döntő a magyar labdarúgás igazi ünnepe, különösen a Puskás Aréna gyepén” – idézte a közlemény Csányi Sándort, az MLSZ elnökét.

Fotó: Illyés Tibor / MTI

Hernádi Zsolt, a Mol-csoport elnök-vezérigazgatója a névadó szponzori együttműködésről elmondta, új lendületet akarnak adni a Magyar Kupának.

„Célunk, hogy közelebb vigyük az emberekhez a Molt, erre pedig a sporttámogatás az egyik leghatékonyabb eszköz, hiszen a sport iránti elkötelezettség tömegeket képes megmozgatni.

A Mol a fiatal tehetségek felkarolásától kezdve a profi sportolók támogatásán át a helyi sportegyesületek és közösségek rendszeres segítéséig a magyar sportélet minden mozzanatában jelen van” – jelentette ki Hernádi.

MLSZ Mol-csoport
Kapcsolódó cikkek