Turizmus

Világsztár énekesnő reklámozza Budapestet

Újfajta marketing eszközhöz nyúlt a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Újfajta marketing eszközhöz nyúlt a Magyar Turisztikai Ügynökség, amikor a brit énekesnő Ellie Goulding legújabb videoklipjét finanszírozta – írja a Kreatív.

A Close to Me című számhoz a Várkert Bazár, a Budai Vár és a Gellért Fürdő is helyszínül szolgál, s az MTÜ, illetve Goulding stábja igazán impozáns kisfilmet hozott össze.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=136&v=ajN57m_OSpY

Az együttműködés lényege egy új trend, miszerint egyes országok turisztikai szervezetei előadókat hívnak meg bizonyos városokba, hogy – egyfajta országimázsként – ott készítsék el következő videoklipjüket, amelyet teljes egészében az adott ország fizet.

Részlet Goulding Close to Me c. klipjéből

A klipekben természetesen kötelező megjeleníteni a jól felismerhető városi szimbólumokat, és mindig az adott városnak kell lennie az egyik főszereplőnek.

https://www.youtube.com/watch?v=fKopy74weus

Korábban már láthattunk ehhez hasonló koprodukciót az Imagine Dragons és Dubai, illetve J Balvin és Mexikóváros között.

országimázs Magyar Turisztikai Ügynökség reklám ellie goulding
Kapcsolódó cikkek