Amatőr módon kerülhet magyar pilóta a Forma-1-be. Az autóversenyzés álomkategóriájába készülő, amúgy rendkívül szimpatikus, 23 éves Baumgartner Zsolt a legkevésbé sem tehet arról, hogy körülötte mindenkit elszédített az F1 szele.
Olyannyira, hogy a családdal és menedzserrel felálló Baumgartner-team hónapok óta kommunikációs zavarokkal küszködik. A gomba módra szaporodó szponzori támogatás összegéről és a fizetési határidőkről legalábbis gondosan és rendszeresen (félre)tájékoztatták a támogatókat és a sajtót.
Kisebb csoda, hogy a cél, azaz a Minardi járgánya még mindig Baumgartnerre vár. Igaz, a kisiklás veszélye továbbra is fennáll. A magyar versenyzőtől megváltásként remélt nyolcmillió dolláros rajtpénz ugyanis - a hírek szerint - vélhetően még mindig nem áll a csapat rendelkezésére.
De hát itt van az F1-től kissé idegennek tűnő - néha már a koldulásra emlékeztető - megoldás, amelynek keretében Frank Tamás menedzser telefonos forródróton gyűjti a szponzori pénzt a rajongóktól. Állítólag egy ország hívja az 500 forintos vonalat. Elegendő pénz még sincs.
Aki pedig úgy gondolja, nem Forma-1-hez illő dolog telefonon beszavazni honfitársunkat az éves szinten több millió dolláros szponzori pénzt megmozgató száguldó cirkuszba, az nagyvonalúan zsebpénzt is utalhat Baumgartner számlaszámára. Összegyűlt már vagy 150 millió forint apróban. Aki ad, az cserébe kap - jön a menedzseri biztatás. De hát ez sem elég?!
Talán azért, mert vakon vezet a kiválónak minősített pilóta? Vagy inkább a körülötte álló team nem lát az orránál tovább? Márpedig nagyon úgy tűnik, a többször is kiemelkedőnek nevezett tehetség nem igazolta a hozzá fűzött piaci reményeket, nem nyerte el a multinacionális cégek szimpátiáját. Esélye még így is lehet, talán mert a Minardinak szüksége van a pénzre.
Jobban, mint a tehetségre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.