Van mit tanulni, hiszen vezérigazgatóként sokkal szélesebb területet kell átlátni, mint korábban a kereskedelmi vonal élén. A Bábolna Élelmiszeripari (BÉ) Rt. új vezérigazgatója már úgy érzi, ismeri a vállalat portfóliójába tartozó leányvállalatok piaci helyzetét, valamint a hazai baromfiipar üzleti környezetét meghatározó olyan főbb tényezőket, mint a takarmánygabona-termelés, a takarmányárak vagy a különböző piaci szereplők várható termelési aktivitása.
Mihálffy reálisan optimista, négy hónap elteltével év végére nem vár csodát és kimagasló eredményeket az "új" Bábolnától. Mint mondja, ha nullszaldót tudnak felmutatni, elégedett lesz: a BÉ Rt.-t ugyanis a júliusi reorganizációs döntést követően újra be kellett vezetni a magyar piacra. Ez fontos és drága akció volt egy olyan piacon, amely egy pillanat alatt képes zárni, ha nem történik szállítás. A társaság értékesítési forgalma az ősz folyamán fokozatosan indul be. Bábolna Élelmiszeripari Rt. néven a magyar piacon jelen lévő multinacionális élelmiszer-kereskedelmi hálózatok nagy részébe, valamint az egyéb jelentős élelmiszer-hálózatokba is sikerült beszállítói lehetőséget nyerni. Az már pozitív eredmény lesz Mihálffy szerint, ha a korábbi Bábolna piacának hatvan százalékát vissza tudják szerezni a 2005-ös üzleti év végére. A vállalatcsoport felfuttatása és piacra való bevezetése időigényes folyamat, azonban a cégvezető nem hosszú években, hanem dinamikus fejlődésben gondolkodik.
A BÉ Rt. egyik leányvállalata a Bábolna Takarmányipari Kft., amely Magyarországon - 31 százalékos részesedéssel - vezető szerepet tölt be takarmánytermékek piacán. A társaság tervei között szerepel a hazai értékesítési hálózat bővítése, valamint az exportkapcsolatok fejlesztése. Mihálffy úgy érzi, kereskedelmi tapasztalataival leginkább a Pannon Baromfi Kft. üzleti és piaci problémáit látja a legtisztábban. Ez a kft. 57,51 százalékban tartozik a Bábolna Élelmiszeripari Rt.-hez, és előhűtött, fagyasztott baromfitermékeket gyárt saját márkanév alatt.
A BÉ Rt.-hez tartozik a Bábolna Baromfitenyésztő Farm Kft. 51 százaléka is. A "Farmon" évente 120 millió db tenyésztojást állítanak elő, és 55 millió naposcsibét keltetnek, ezzel a hazai termelés több mint egyharmadát adják. A Bábolna Élelmiszeripari Rt. kisebbségi tulajdonában lévő Esca Hústermékelőállító és Értékesítő Kft. alapvetően továbbfeldolgozott panírozott termékeket állít elő, legnagyobb vevőjük a hamburgeróriás McDonald's.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.