Márton Péter korábban az építőiparban tevékenykedő Peri Kft., majd az Eternit Kft. vezetésében vállalt fő szerepet. Pályája a kezdetekben nem egyértelműen a gazdálkodás irányába mutatott: a fiatalkori évek sokkal inkább válogatott sportolói létre készítették fel őt, vívóként a juniorválogatott tagja is volt. A sportot szülőhelyén, Békéscsabán űzte, innen költözött fel az érettségit követően a fővárosba, ahol az MTK versenyzője lett. A későbbiekben - jóllehet a vívásra élethivatásként tekintett - szülei unszolására gépészmérnöknek, majd saját meggyőződésből már közgazdásznak jelentkezett a Miskolci Egyetem gazdálkodástudományi karára. Utóbbit bár a sport miatt levelező tagozaton tervezte, tanárai hatására végül nappali tagozaton végezte el 1995-ben. Ezt követően immáron későbbi feleségével költözött vissza Budapestre, és került a Peri Kft.-hez. A cégnél 1999-ig dolgozott gazdasági vezetőként, beletanult az építőiparba, a különösen jó csapatnak köszönhetően pedig egészen 1,5 milliárd forintos éves forgalomig röpítették a céget. A vívásra ma már csak hobbiszinten, heti egyszeri alkalommal maradt ideje.
A váltás négy év múltán érkezett el: a komoly kihívásnak mutatkozó Eternit Kft.-re esett választása, ahol ügyvezetőként helyezkedett el. Első önálló évében, 2000-ben a társaságot 1993 óta először sikerült nyereséges pályára állítani. Egy évvel később cégen belüli stratégiai nézetkülönbségek miatt döntött ismét a váltás mellett, és került az osztrák tulajdonú cégtől egy újabb osztrák vállalat, a Lasselsberger csapatába mint a cég magyarországi leányának ügyvezetője. A Lasselsberger Hungária Kft.-nek hosszabb ideje célja volt a Zalakerámia Rt. megvásárlása a pénzügyi befektető Általános Értékforgalmi Banktól, így Márton abban is biztos volt, hogy valamilyen formában a cég vezetésében is szerepet kap majd. Arra azonban, hogy röviddel a tranzakció lezárulta után a cég elnök-vezérigazgatója lesz, előre nem készült.
A csempegyártó az elmúlt 5-6 évben folyamatosan vesztett piaci részesedéséből, és akad javítanivaló a társaság költséghatékonysági mutatóin is. Ez utóbbi problémákra már rövid távon megoldást kíván találni. A cég által gyártott burkolólapok minősége már most európai színvonalú, a tavalyi termékfrissítést követően pedig a dizájn is felnőtt a nyugati elvárásokhoz. A legfontosabb feladat tehát az értékesítési politika újragondolása lesz, amihez hátteret a régió több országában is jelen lévő Lasselsberger csoport biztosíthat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.