Genetikai turmixnak nevezi magát Nagy Attila. Előbb mélyépítő üzemmérnöki oklevelet szerzett a mérnök apa, majd vállalatgazdasági szakmérnöki diplomát a közgazdász anya szakmai ráhatásaként. A két diplomával egy ideig szabadúszó lett, mert extrém vízi sportot űzött válogatott szinten. Az egykori magyar bajnok ma már csak hobbiként gyakorolja kedvelt sportját.
Szakmai pályafutását a Parragh Rt.-nél kezdte 1995-ben Pécsett, ahol a társaság első önálló áruházának belsőépítészeti termékeket árusító szakáruháza élére diplomást kerestek. Végigjárta a ranglétrát, a budapesti üzlet vezetése után a cég kiskereskedelmét irányította kereskedelmi igazgatóként. Ez a munka együtt járt más tevékenységekkel is, emberekkel foglalkozott, boltot nyitott, hálózatot épített, szervezetet alakított át. Ütőképes fiatal csapatot alakított ki, és minden áruház élére diplomás, nyelveket beszélő vezetőt talált.
Nagy Attila 2003 első felében került kapcsolatba az Állami Autópálya-kezelő (ÁAK) Rt.-vel. Pályázat eredményeként a társaság szervezetének átalakítását koordinálta. Három korábbi igazgatóság - a beruházási, az útdíj- és a kereskedelmi - egyesüléséből hozott létre egy újat. Munkáját minősíti, hogy amikor 2003 júniusában befejezte a feladatot, a társaság vezérigazgatója ennek vezetésére kérte fel értékesítési és ellenőrzési igazgatónak.
Azóta izgalmas másfél évet tudhat maga mögött a cégnél. Erre az időre esett a négynapos matrica sikeres bevezetése, valamint az M5-ös koncessziós autópálya tavaly márciusibevonása az egységes matricás rendszerbe. Ezek előkészítésében végzett munkája elismeréseként az EU-csatlakozás alkalmából a gazdasági és közlekedési miniszter "A közlekedésért" érdeméremmel tüntette ki.
Tavaly novemberben lett a társaság vezérigazgató-helyettese azzal a célkitűzéssel, hogy műszaki területen is beindítja a szervezet fejlesztését. A megbízatást komoly szakmai elismerésnek tartotta, ugyanúgy, mint a mostani vezérigazgatói kinevezését. Ennek bejelentésekor a gazdasági és közlekedési miniszter a szakember dinamizmusát és szervezőképességét emelte ki, mondván: ezekre nagy szüksége lesz az úthasználattal arányos elektronikus díjrendszer megvalósításához.
Nagy Attila is ezt tartja most a legnagyobb kihívásnak. Bevezetését 2008-ra tervezik, és biztos benne, hogy időben és kellő módon elkészülnek vele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.