BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Duplázna a Raiffeisen Ingatlan

Két éven belül szeretné megduplázni jelenleg mintegy százmillió eurós ingatlanportfólióját a Raiffeisen Ingatlan Rt. - mondta Takács József, a társaság igazgatója, aki jelentős szerepet vállalt az ingatlanüzletág felépítésében. A céget saját gyermekének tekinti, ezért alaposan meggondolná a váltást.
2005.01.24., hétfő 00:00

Eredeti szakmájától távol kezdte pályafutását Takács József, aki építőmérnöki diplomával a kezében a 90-es évek elején tanácstalan volt, hogy mihez kezdjen, mert akkoriban alig volt kereslet az építőmérnökök iránt - emlékszik vissza a Raiffeisen Ingatlan Rt. üzletág-igazgatója. Papíráru-elosztási hálózat létrehozásával, piackutatás megszervezésével, illetve a hálózat működtetésével foglalkozott, majd egy fővállalkozó építőipari cégnél helyezkedett el, ahol többéves szakmai tapasztalatra tett szert.

A Raiffeisen csoporthoz 1996-ban hívta egykori egyetemi társa, Vantskó László, akivel közösen kezdték felépíteni azt a 30 fős csapatot, melynek köszönhetően a társaság ma már a magyar ingatlanpiac egyik meghatározó szereplőjévé vált.

Takács József büszke arra a szellemi háttérbázisra, melyre támaszkodhat. Nem könnyű megtalálni azokat a munkatársakat, akik hasonlóan gondolkodnak, mint a cég vezetői, és elképzeléseik megegyeznek a társaság stratégiájával. Ha pedig ez sikerül, ugyancsak nehéz feladat összetartani a csapatot - jegyzi meg Takács József. Neki sikerült, hiszen a munkatársak több mint fele az önálló ingatlanfejlesztő vállalat megalakulása óta mindvégig a cégnél volt, és hosszú távon gondolkodik.

Kezdetben az ingatlanfejlesztést még a Raiffeisen Lízing Rt. szárnyai alatt végezték, ám a projektek megnövekedett nagysága miatt az üzletág 2001-ben önálló társasággá alakult. A felnőtté válásban nagy szerepet játszott a 3,5 milliárd forintos beruházással elkészült miskolci Szinvapark bevásárlóközpont.

A társaság arra törekszik, hogy megbízóinál az elvégzett munkák alapján visszatérő vendég legyen, amelyre eddigi referenciái alapján igen jók az esélyei. Már megkezdték azt a húszmillió eurós beruházást, melynek keretében a helyi igényekre épülő szolgáltató és kereskedelmi központot építtet Zuglóban, a földalatti végállomásánál. Van mire alapozniuk, mert olyan beruházások kötődnek a cég nevéhez, mint a Magyarországon elsőként megnyitott biatorbágyi Premier Outlet Center, a British International School új oktatási épülete Budapesten, a Nissan irodaháza, a British American Tobacco pécsi logisztikai és raktárközpontja, továbbá a Spar áruházak, az Iveco-Levantex újpesti központja, a Cosmopolitan Cosmetics budapesti iroda- és raktárcsarnoka, valamint a Gergely utcai lakópark.

A szerző további cikkei

Vélemény cikkek

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.