Ifjúsági és felnőtt világ- és Európa-bajnoki arannyal a zsebében 1998-ban döntött úgy Szuszkó László, hogy leteszi a kenulapátot, és kipróbálja magát az üzleti életben is.
A Budapesti Gazdasági Főiskola friss diplomása a világ egyik vezető internetes hálózati megoldásokat szállító cége, a Cisco magyar leányvállalatánál kapott lehetőséget arra, hogy bizonyítson. Szerencséje volt az elhelyezkedéskor, hiszen annak ellenére, hogy informatikai területen dolgozott, munkájában fontos szerepet kapott a marketing is - emlékezik vissza Szuszkó László.
Az első fél év azonban elegendő volt ahhoz, hogy a számítástechnikával korábban csak hobbiszinten foglalkozó egykori sportoló megismerkedjen a hálózati eszközök világával. A későbbiekben különböző pozíciókban kereskedelmi szinten is gyakorlati tapasztalatokat szerzett a Ciscónál. Így már magabiztosan fogadta a következő kihívást, amely a távközlési rendszereket szállító Avaya hazai leányvállalatánál várt rá. A társaság korábban kizárólag közvetlenül értékesítette megoldásait, de ezen változtatni akartak, és egy partneri hálózat kiépítése mellett döntöttek. A céghez érkezése előtt már voltak ugyan olyan ügyfelek, akik a kis- és középvállalatok számára értékesítettek, de a nagyvállalatok kiszolgálására is képes partnerek az ő munkájának köszönhetően kerültek kapcsolatba az Avayával.
Az első időszakban komoly segítséget jelentett sportolói múltja, ugyanis a kemény edzéseken megtanulta, hogy a mindennapi munka meghozza az eredményét. Ugyanezt élte meg az Avayánál, majd az Allied Telesynnél, amikor új kihívást keresve munkahelyet váltott. Itt vonzotta a feladat, az, hogy a nulláról felépítse egy nagy nemzetközi cég képviseletét. Úgy gondolta: ha el tudja indítani az Allied Telesynt Magyarországon, ráadásul sikeresen, akkor elérheti egyik fő célkitűzését, és az operatív vezetésen túllépve végre stratégiai döntéseket hozhat - árulta el Szuszkó László.
Ez inkább még távlatinak mondható cél, mostanság inkább rövid és középtávon foglalkozik a jövőjével. Jelenleg egy angol egyetem MBA-programját végzi, és 2006-ra fejezi be. Addigra olyan sikereket akar elérni, amelyek megalapozhatják pályafutásának következő állomását.
A saját cég alapításának gondolatát elvetette, több okból is. Egyrészt úgy véli, jelenleg a hazai informatikai piacon a kisebb cégek lehetőségei nagyon behatároltak, másrészt meggyőződése, hogy igazából csapatban dolgozva tudja kihozni magából a maximumot, úgy, ahogyan aktív kenusként is négyesben érte el legnagyobb sikereit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.