A Sony BMG vezetőjének gyerekkora óta az volt a vágya, hogy a zenét és a kereskedelmet ötvözhesse. A közgazdasági egyetemre is ennek tudatában felvételizett. Szerencsésen alakult a folytatás, tanulmányai befejezése után kapott ugyanis kereskedelmi jogot a Hungaroton és kezdett el a külföldi piac felé nyitni. Itt kezdődött el a hanglemezekkel való máig tartó kapcsolat.
Nem titkolja, nagy változást jelentett, hogy a magyar "nemzeti" lemezkiadó vállalat után egy nemzetközi megacég hazai részlegét kezdte el irányítani, már csak azért is, mert a BMG a nagyok, azaz a "majorok" közül elsőként nyitott irodát a magyar fővárosban. A vállalkozás ráadásul a nemzetközi társaság első kelet-európai részlegeként is működött, így úttörő szerepet töltött be a 90-es évek elején.
A piac azóta, akárcsak világszerte, Magyarországon is felosztódott: sorra alapították budapesti irodájukat a nagy kiadók, akik nem akarták lehetetlenné tenni a függetlenek életét, ők pedig nem nagyon tudtak a nagyok ellen dolgozni. A nagyok leginkább nemzetközi szupersztárokkal próbálnak meg szerződni, de nagy hangsúlyt fektetnek a hazai kiadványaikra is. A most alakuló cég ezen a téren is a piac legnagyobb szereplőjévé vált.
Ma csak az lehet sikeres, aki értékes, jól eladható terméket tud produkálni - véli a vezető. Kizárólag sikertörténeteket írni viszont lehetetlen. A Sony BMG hazánkban arra törekszik, hogy inkább kevesebb lemezt adjon ki, de csak olyanokkal szerződjön, akik nagy sztárok lehetnek. Jelenleg Oláh Ibolya a "csúcstermék", több mint 40 ezer eladott lemezzel. A Princess pedig az első olyan zenekar, amelyik a hazai kiemelkedő lemezeladási sikerek után külföldön is áttörést produkál. Mindezek dacára Geszti Margit úgy véli: világsztárt általában csak a nagy országok tudnak produkálni. Nem elég ugyanis jól énekelni, mindig szükség van valami pluszra, nem beszélve arról, hogy kapcsolatok, reklámlehetőség, pénz és persze nyelvtudás nélkül nem lehet nemzetközi szinten a topra felkerülni. Ezekben pedig a magyar jelöltek hátránnyal indulnak. Folyamatos kísérletezésre ösztönöz ugyanakkor, hogy hihetetlenül sok tehetség mozog a piacon. A sztárjelöltek száma Magyarországon sem csökken, a Sony BMG-hez hetente 5-10 demó érkezik.
Mint minden szereplőnek, a Sony BMG-nek is megoldást kell találnia az egyre inkább teret nyerő illegális zenepiac okozta károkra. A lemezcégek forgalma ugyanis évről évre csökken. Geszti Margit szerint Magyarországon főként a másolás okoz forgalomkiesést. Az internetről való letöltés egyelőre nem jelent akkora problémát, az még a jövő "zenéje". A küzdelem nagyságát jelzi, hogy a lemezkiadók és a szoftvercégek összefogva keresik a választ.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.