Az előzetes adatok szerint a vasárnap véget ért BNV egy hét alatt több mint 130 ezer érdeklődőt vonzott. A tavalyi 15 ezres átlagnál többen, naponta húszezren látogattak el a vásárvárosba. A Hungexpo adatai szerint szombaton ötéves napi csúcsot regisztráltak, akkor 35 ezer vendége volt a vásárnak.
Mint ismeretes, a 105. alkalommal jelentkező BNV -- figyelembe véve a kiállítók és a nagyközönség véleményét is -- az idén koncepciót váltott, s a nyitva tartást és a témaköröket is érintő változásokkal lépett a nagyközönség elé. Reagálva a gazdasági és piaci változásokra, a BNV a harmadik évezred fogyasztóit megszólító közönségvásárrá alakult. Megváltozott a vásár tematikája is, a középpontba az otthon témaköre került. Így az érdeklődők a bemutatásra szánt termékek között az építéstől a felújításon és a szépítésen át egészen a hasznos kiegészítőkig az áruk és az árak legszélesebb választékával találkozhattak.
A kiállításon -- 24 700 négyzetméteren, 18 országból -- 720 kiállító termékeivel és szolgáltatásaival ismerkedhettek meg a látogatók. Az idei BNV-re 183 új kiállító is érkezett, ők 4005 négyzetméternyi területet foglaltak el. A legnagyobb területen a házépítés és a lakberendezés témakörében mutatkoztak be. Kollektív kiállítási standdal vett részt a BNV-n Dél-Afrika, Indonézia, India, Kína, Kína-Hongkong és Lengyelország.
Az idén -- a MÁV és a Hungexpo Rt. között létrejött megállapodásnak köszönhetően -- lényegesen javultak a tömegközlekedés feltételei. Naponta több ezren vették igénybe a Kelenföldről és a Nyugati pályaudvarról induló, a vásár bejáratáig közlekedő különvonatokat.
A termékkínálat mellett nagy vonzerőt jelentett a színpadi programok sokasága. A BNV színpadán egy hét alatt több mint negyven produkció szórakoztatta a közönséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.