Budapest a legambiciózusabb pályázók közé sorolható a városok körében: összesen 24 projektötlettel jelentkezett az Európa pályázat-előkészítő alap (pea) támogatásaira. Ha sikerrel veszi az akadályokat, a 2004-es csatlakozástól 2006 végéig a pea révén jelentős fejlesztések valósulhatnak meg a fővárosban.
Tízmilliárd forintos beruházással a legjelentősebb projektnek ígérkezik a római-parti turizmus fejlesztése. Ennek keretében 30 kiskikötő, 20-30 vendéglátó-létesítmény, 5-800 szállás- és 1000 üdülőférőhely, 5-6 nagyobb befogadóképességű sportközpont és strand létesülhet. A területrekonstrukció keretében további projekt lehet a Népliget, az óbudai gázgyár, a Moszkva tér és a műjégpálya rehabilitációja. Messze tekintő tervek körvonalazódnak a Kelenföldi pályaudvar térségének fejlesztésére is. A budapesti pea-ötletek sorában a második legnagyobb - 3,3 milliárd forintos - beruházásra itt kerülhet sor a 4-es metró építéséhez kapcsolódóan.
A tömegközlekedés fejlesztésére négy pea-pályázatot nyújtottak be. A megálmodott fejlesztések a Thököly, a Határ és a XVI. kerületi Veres Pál utat, valamint az M1-M7-es sztráda bevezető szakaszát érintenék, és fellendítenék a kerékpáros- forgalmat Budapest, Dunakeszi és Érd területén. Az épületrehabilitációban két általános iskola, három szakközépiskola és két kollégium érintett Budapesten. A javaslatok készítőinek figyelme kiterjedt az internetes ügyfélszolgálat és elektronikus ügyintézés kiépítésére is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.