Németország november elsejére halasztja a 12 tonna feletti teherautók által fizetendő útdíj bevezetését. A halasztás egyik oka a műhold alapú rendszer technikai problémája, a másik az EU múlt heti döntése, mely kötelezte Németországot a próbaidő indítására. Több nemzetközi szervezet szerint aggodalmakra ad okot, hogy a rendszer tisztességtelenül előnyös helyzetbe hozhatja a német fuvarozócégeket, ugyanis a kormány kompenzálni kívánja azokat a megnövekvő költségek miatt.
A DaimlerChrysler és a Deutsche Telecom által vezetett konzorcium olyan fedélzeti számítógépes rendszert dolgozott ki, mely lehetővé teszi, hogy ne kelljen minden állomáson megállni díjfizetés céljából, hanem azt akár interneten keresztül is el lehessen intézni. A kilométerenként 12,4, majd később 15 centes díj mintegy 2,8 milliárd euró éves bevételt jelentene a német kormánynak. (Reuters)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.