BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Mónika Show remekelt

Idén januárban az RTL Klub főműsoridőben a 18-49 éves korosztály körében megőrizte piacvezető szerepét, egyben tovább növelte közönségarányát tavaly januárhoz képest - értesült a Napi Gazdaság.

Az AGB Hungary adatai szerint az RTL Klub januárban növelni tudta előnyét a többi csatornával szemben. A 18-49 éves korosztály körében főként a Való Világ legújabb szériája és a Mónika Show remekelt, 39,8, illetve 54,3 százalékos átlagos közönségarányt produkálva. Az RTL Klub főműsoridőben növelte közönségarányát tavalyhoz képest, és őrzi piacvezető szerepét.

A tv2 ezzel párhuzamosan 4 százalékpontot veszített tavaly januárban regisztrált 34,7 százalékos közönségarányából, az MTV részesedése pedig a 12-ről 11,7 százalékra mérséklődött egy év alatt. A teljes lakosság körében az RTL Klub 1,5 százalékpontot javított tavaly januári eredményén, míg a tv2 2,5, az MTV pedig 1,1 százalékot veszített.(Napi Gazdaság)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.