BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Borotváld úgy, mint Beckham

Az idei labdarúgó EB nem csak csapatok számára jelentett óriási kihívást, hanem a hatalmas piacban reménykedő kozmetikai cégek számára is. A Nivea for Men vagy a Gillette például nemrég kötött sok millió fontos reklámszerződést David Beckhammel.

A tét óriási, mivel a piac lehetőségei, hasonlóan a női szépségápolási termékek eladásából származó 100 milliárd fontos haszonhoz, óriási bevétellel kecsegtetnek. Az elmúlt öt évben 900 százalékkal nőtt a Nagy-Britanniában férfiak számára eladott testápolási termékek száma. Nem csoda, ha egyre több vezető szépségápolási cég fordul a férfiak felé, akikhez szerintük a sporton, de legfőképpen a labdarúgáson keresztül vezet az út. (BBC News)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.