Az idei labdarúgó EB nem csak csapatok számára jelentett óriási kihívást, hanem a hatalmas piacban reménykedő kozmetikai cégek számára is. A Nivea for Men vagy a Gillette például nemrég kötött sok millió fontos reklámszerződést David Beckhammel.
A tét óriási, mivel a piac lehetőségei, hasonlóan a női szépségápolási termékek eladásából származó 100 milliárd fontos haszonhoz, óriási bevétellel kecsegtetnek. Az elmúlt öt évben 900 százalékkal nőtt a Nagy-Britanniában férfiak számára eladott testápolási termékek száma. Nem csoda, ha egyre több vezető szépségápolási cég fordul a férfiak felé, akikhez szerintük a sporton, de legfőképpen a labdarúgáson keresztül vezet az út. (BBC News)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.