Nyolcszázmillió forintos közbeszerzési tendert nyert Debrecenben a Ganz Transelektro Közlekedési Rt. A társaság huszonegy trolibuszt gyárt a debreceni önkormányzat megrendelésére. Az első tíz jármű szállítási határideje 2005. március 31., a másik tizenegyet pedig rá egy évre kell teljesíteni - tájékoztatta lapunkat Balog Gábor, az rt. kereskedelmi igazgatója. A tenderen a magyar cég a Skodát (a Vico neve alatt indult), valamint a Szegedi Közlekedési Társaságot előzte meg. Az igazgató szerint a kedvező ár, valamint a jó műszaki paraméterek döntöttek a Ganz mellett. A társaság - melynek profilja a hajtásgyártás - legnagyobb kooperációs partnere a kocsiszekrényeket készítő Solaris lengyel járműgyártó vállalat. A kisebb beszállítók között magyar cégek is találhatók.
A Ganz trolijaival a világ több városában - Riga, Landskrona, Róma, Nápoly - találkozhatnak az utasok. Mivel a cég egy BKV-tendert is megnyert, a trolik hamarosan Budapesten is közlekednek majd. A kereskedelmi igazgató úgy fogalmazott: a cég presztízskérdésnek tekinti, hogy belföldön is nyerjen tendereket, ugyanis a tapasztalat az, hogy amelyik cég nem sikeres a saját hazájában, az előbb-utóbb eltűnik a piacról.
A Ganz Transelektro Közlekedési Rt. másik profilja a villamosfelújítás. A társaság a BKV megrendelésére nyolcvan cseh villamos felújítását végezheti el, s a tervek szerint ez a program folytatódik. A cégnél sikerként könyvelik el, hogy külföldön is - Rigában, Moszkvában - nyertek tendert cseh villamosok felújítására. A társaság tervei között szerepel a villamosgyártás is, eddig azonban a járműszekrény készítésére nem sikerült kooperációs partnert találniuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.