A német cég az év első hat hónapjában rekordot jelentő 390 ezerre növelte eladott kocsijainak számát.
Főképpen az A3-as és az A8-as modellek sikerének tudható be az értékesítés megugrása. A két típusból 28,6, illetve 32,3 százalékos volt az eladások növekedése, ezzel szemben az Audi legkisebb modelljének, az A2-esnek az értékesítése 22,1 százalékkal esett vissza.
Az amerikai eladások visszaesése miatt a régiók közül Nagy-Britannia vált az első számú piaccá. Az Audit a szakértők a VW legsikeresebb üzletágának tekintik, szemben a VW többi részlegének veszteségével. (hvg)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.