A piac legnépszerűbb márkája továbbra is a Suzuki, bár a japán autógyár értékesítése jelentős mértékben visszaesett. A bázisidőszakban a kifutó Swift modell erőteljesen torzította a statisztikákat. A visszaesés ellenére a Suzuki 18,280 eladott autóval magasan vezet a 2. helyezett és szintén visszaeső Opellal szemben. A német cég csak 10,440 autót tudott eladni.
A piac egyik legdinamikusabb nagy szereplője a 3. helyezett Renault lett. A francia márkából 10,311 autó kelt el. Szintén jelentős javulás volt megfigyelhető a Skodánál és a VW-nél, az utóbbi márkánál sokat jelenthetett az új Golf és az olcsóbb belépő szintű modellek.
A piac nagy nyertese a Deawoo. A dél-koreai autógyár több mint 50%-os növekedés után az értékesítési lista 7. helyét foglalja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.