Bár június már az uborkaszezon kezdete a hirdetési piacon, májushoz képest rátett egy lapáttal a T-Mobile. A legnagyobb magyar mobilszolgáltató az előző hónaphoz képest több mint 50%-kal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit. A T-Mobile a legjobban hirdetett márka lett júniusban megelőzve a Matávot és a Vodafone-t derül ki az Intern adataiból.
Az imázsváltáson átesett mobilcég júniusban listaáron 968 millió forintot költött, a piacon ezzel a 3. legnagyobb hirdetővé lépett elő. A távközlési társaságot csak a több márkával kommunikáló Unilever és Danone tudta megelőzni.
A T-Mobile lényegesen többet költött, mint a Vodafone, amely májusban még intenzívebben kommunikált versenytársánál. A Vodafone júniusban 747 millió forintot fordított hirdetésekre listaáron.
Rendkívül érdekes, hogy a listáról teljesen eltűnt a Pannon GSM. Úgy látszik a 2. számú magyar mobilcég erősen visszafogta költéseit. Hiába június a negyedév vége. (portfolio.hu
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.