BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A nők többet költenek elektronikára is

Az amerikai háztartásielektronika-gyártók adatai szerint a háztartási és elektronikai termékekre kiadott 96 milliárd dollár több mint felét, 55 milliárdot a nők költötték el az USA-ban - írja a Magyar Hírlap.

Ez azt jelenti, hogy a szebbik nem képviselői 34 százalékkal többet költöttek ilyen árukra. Ennek ellenére az amerikai üzletek nem bánnak megfelelően a hölgyekkel, akik arra panaszkodnak, hogy lekezelően, fontoskodva bánnak velük az eladók. Az iparági szervezet által megkérdezett nők elmondták, hogy szinte emberszámba sem veszik őket, egyszerűen átnéznek rajtuk, mert szerintük "úgysem értenek ehhez". A nők negyven százaléka arról számolt be, hogy ha férfival mennek háztartási elektronikát vásárolni, akkor jobban szolgálják ki őket, kedvesebbek az eladók, mint ha egyedül mennének. (mh)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.