Az USA strandjait idén elárasztották a hirdetők, például az HBO legújabb sorozatát, a Da Ali G Show-t amerikai zászlós bikinit viselő fiatal lányokkal népszerűsítette a tengerparton - írja az amerikai Advertising Age hetilapra hivatkozva a kreatív online.
Az HBO már tavaly is használt különleges reklámfelületet: a Szex és New York című sorozatát olyan strandpapuccsal hirdette, aminek a talpára domború feliratot nyomtak, így a papucs viselője minden lépéssel a sorozat címét hagyta maga után a homokban. Az ABC csatorna azt tervezi, hogy strandokon hirdeti Lost című műsorát, míg a Playboy magazin a strandröplabda liga szponzorálását fontolgatja.
A Lifetime tévé strandkampányának részeként elárasztotta a tengerpartot saját logójával ellátott napernyőkkel. Catherine Moran, a Lifetime marketingigazgató-helyettese elmondta: ?Azért megyünk ki a szabadba, hogy új médiafelületeket találjunk. A strand megfelelő helyszín, mert nyáron ez az emberek kedvenc tartózkodási helye, itt sokkal befogadóbbak, mert pihenés közben éri őket a reklámüzenet."
Rob DeAngelis, a Van Wagner Aerial Media értékesítési igazgatója szerint a helikopter által húzott molinók növekvő népszerűségének az az oka, hogy a pilótáknak már nem órabért fizetnek. Manapság a médiavásárlók a repülés hatékonysága alapján fizetnek, azaz az a lényeg, hogy mennyi látogatója van az adott partszakasznak, ahol a helikopter repül. Akik továbbra is a hagyományos médiára szavaznak, hirdethetnek a Plum TV-ben, amely különböző nyaralóhelyeken fogható. (kreativ)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.