Egyre kevésbé befolyásolják a fiatalokat a televíziós reklámok, és egyre erősödik az olyan médiumok hatása, mint amilyenek az internetes beszélgetőcsatornák, a magazinok vagy a rádióműsorok, írja a The Guardian cikke alapján a Mendzsment Fórum.
A Procter & Gamble kutatása azt mutatja, hogy kritikusan tekint a 25 év alatti fiatalabb korosztály a televíziós hirdetésekre. Ezért a multinacionális vállalat azt tervezi, csökkenti tévés reklámbüdzséjét, és helyette új kommunikációs csatornákon igyekszik elérni a fiatalabb fogyasztókat. Szemben az idősebb korosztállyal, amely vásárlási és egyéb döntései során meghatározónak tartotta a televíziót, a fiatalabb generáció már másfajta médiafogyasztó, és az internetes fórumok vagy a barátokkal való élő kommunikáció erőteljesebben befolyásolja a döntéseit. (Menedzsment Fórum)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.