A tavalyi veszteséges második negyedév után idén 49 százalékkal nőtt a nemzetközi Metro lapcsoport globális árbevétele, amihez a magyarországi kiadó eredménye is nagyban hozzájárult - írja a kreatív online.
A svéd Metro International SA lapkiadó a napokban publikálta második negyedéves eredményét, amely szerint a társaság összesített árbevétele meghaladta a 79 millió dollárt, szemben a múlt év második negyedévének 53,14 millió dolláros árbevételével. A jelentés szerint a magyar Metro hírújság - amely a legnagyobb példányszámú országos napilap a hazai lappiacon - a második negyedévben hat százalékkal növelte bevételét a tavalyi év hasonló időszakhoz képest, üzemi eredménye pedig tíz százalékkal növekedett. Az ingyenes napilapot jelenleg a budapesti metrón kívül többek között a fővárosban, illetve 19 megyeszékhelyen irodaházakban, közintézményekben és pályaudvarokon, valamint a McDonald's éttermekben terjesztik.
A világ 16 országában megjelenő Metro újságokat ma 14,5 millióan olvassák, ez a szám 13 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. A cég az idén lapot indított New Yorkban is. (kreativ.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.