Nagy titkolózás közepette saját tévécsatorna indítására készül a BMW a Campaign értesülései szerint - írja a kreatív.hu.
A lap úgy tudja, a BMW autógyár márkázott csatornával lép piacra, hogy népszerűsítse a brandet. A csatornát állítólag autó-motor műsorokkal töltené meg. A jelenleg még tervezési fázisban lévő új digitális televízióról egyelőre nem árultak el semmit a BMW-nél.
A Campaign újságírója szerint az Enteraction TV gyártaná a BMW-csatorna műsorait. Ennél a cégnél az autógyár reklámügyeit intéző WCRS egykori tévés médiatervezője, Simon Wells felel a márkázott programok irányításáért. A WCRS egyébként néhány héten belül elindítja a BMW-projekthez hasonló feladatokra létrehozott úgynevezett brand content (márkázott tartalom) divízióját, Huge Entertainment néven.
A BMW jelenleg a FilmFour csatornán futtat nyolc rövidfilmet, amelyekben többek között Madonna vezetnek őrült sebességgel egy modellt. (kreativ)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.