Az SBS Broadcasting S.A. Irisz Televíziója a tervek szerint szeptember 13-án debütál, és este hat és 11 között jelentkezik a magyar Club csatornán. Az Irisz a kezdeti időszakban várhatóan 680 ezer háztartásban érhető majd el a UPC kábelhálózatán keresztül, illetve más helyi csatornákon.
Az Irisz Televízió olyan női szórakoztató csatorna, amely magyar nyelven sugározza műsorait, célközönsége a 18-49 éves nők. Az Irisz a Club csatorna női közönségét célozza meg, kínálata pedig populáris helyi és nemzetközi produkciók keverékéből áll majd. A csatorna elsősorban olyan filmeket, nemzetközi sorozatokat, valamint a TV2-n már korábban sugárzott magyar gyártású produkciókat tűz műsorára, amelyek leginkább a nők érdeklődésére tarthatnak számot.
Markus Tellenbach, az SBS Broadcasting ügyvezető igazgatója úgy nyilatkozott, hogy Magyarország az egyik leggyorsabban növekvő piacuk, így az Irisz beindítása lehetővé teszi, hogy a növekvő reklámpiacából nagyobb részesedést realizáljanak. A UPC-vel kötött disztribútori szerződés, a Holland SBS programszerkezeti tapasztalatai, valamint a TV2 működési infrastruktúrája együttesen lehetővé teszi az Irisz költségkímélő működését.
A Club televízió szexi és provokatív programjaival különbözteti meg magát a hagyományos életmód csatornáktól. A különleges szórakoztató formátumok között feltétlenül említést érdemel az Erotica, amelynek pikáns showm sorai a szexualitás és az emberi kapcsolatok izgalmas, érdes momentumait mutatják be.
(Kreatív Online)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.