Tilos a Nike gyilkos reklámjának sugárzása
A kínai hatóságok annyira zokon vették a sportszergyártó óriás egyik friss reklámfilmjét, hogy betiltották a hirdetés további sugárzását - írja a Menedzsment Fórum. A lépés komoly veszteséget jelenthet a Nike-nak, hiszen Kína a térség kulcsfontosságú piaca.
A támadások kereszttűzébe került filmben a Nike reklámarca, a kosárlabdasztár LeBron James meggyilkol egy kung-fu mestert és egy sárkányt is. A sportszergyártó ugyan bocsánatot kért a film miatt, ám az ünnepi értékesítésben az előrejelzések szerint a hirdetések hiánya éreztetni fogja hatását.
Az eset a gyártóról kialakult képet rossz irányba befolyásolta, s ezt a konkurensek igyekeznek majd kihasználni a következő időszakban, vélekedtek az AP hírügynökség által megszólaltatott elemzők. (Menedzsment Fórum)


