A kínai hatóságok annyira zokon vették a sportszergyártó óriás egyik friss reklámfilmjét, hogy betiltották a hirdetés további sugárzását - írja a Menedzsment Fórum. A lépés komoly veszteséget jelenthet a Nike-nak, hiszen Kína a térség kulcsfontosságú piaca.
A támadások kereszttűzébe került filmben a Nike reklámarca, a kosárlabdasztár LeBron James meggyilkol egy kung-fu mestert és egy sárkányt is. A sportszergyártó ugyan bocsánatot kért a film miatt, ám az ünnepi értékesítésben az előrejelzések szerint a hirdetések hiánya éreztetni fogja hatását.
Az eset a gyártóról kialakult képet rossz irányba befolyásolta, s ezt a konkurensek igyekeznek majd kihasználni a következő időszakban, vélekedtek az AP hírügynökség által megszólaltatott elemzők. (Menedzsment Fórum)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.