A Forrester Research felmérése szerint a tavalyi évben az online kiskereskedelemben hagyományosan erős, főleg a férfiak körében népszerű termékcsoportok (ilyenek a szoftver, a hardver és a mobiltelefonok, illetve tartozékok) eladásai kevésbé erősödtek, ezzel szemben az elsősorban a női vásárlók számára érdekes árucikkek (például kozmetikumok, illatszerek és lakásfelszerelések) népszerűsége nőtt - írja az origo. A cég felmérése szerint a tavalyi évben 58 százalékkal több illatszer és kozmetikum, valamint 33 százalékkal több lakásfelszerelés fogyott az internetes piactereken, mint 2003-ban. Ezzel szemben például a számítógépes részegységek és szoftverek forgalma csupán 13 százalékkal emelkedett, míg a teljes online kiskereskedelmi piac 24 százalékkal bővült. (origo)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.