Megduplázza napi gyártási kapacitását 2005 júniusától a Szentkirályi Ásványvíz Kft., amely így naponta 600.000 liter ásványvizet palackoz majd. Az üzembővítésre a növekvő hazai vásárló igények kielégítése és az erősödő export-termelés miatt került sor. A legújabb AC Nielsen jelentés szerint ugyanis a cég eladásai alapján 2005 februárja óta piacvezető a szénsavmentes ásványvíz kategóriában. A tervek szerint így a cég 2005. év végére 150 millió palackot lesz képes forgalmazni Magyarországon, ami a hazai 650 millió palack össz-ásványvízfogyasztás majd egynegyede.

A mennyiségi mutatók mellett a Szentkirályi Ásványvíz a minőségben is vezető pozíciót célzott meg a hazai piacon. A hatszáz négyzetméteres üzem "laboratóriumi" körülményeket biztosít az immáron 3-ra bővült Szentkirályi ásványvíztípusnak: a szénsavas/szénsavmentes, a rózsaolajjal ízesített és a citromos-mentás ásványvizeknek.

A nyári hőség és az ezzel járó megnövekvő vízfogyasztás miatt pedig nem lehet eleget beszélni a megfelelő mértékű folyadékfogyasztásról. A Szentkirályi Ásványvíz szakértői felhívják a figyelmet a tisztított vizek mértékletes fogyasztására, és azok kedvezőtlen hatásaira.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a növekvő hazai vásárlói igények kielégítése érdekében ez év tavaszán hatszáz négyzetméteres üzembővítést végzett, amelynek része a világszínvonalú új gépsor beüzemelése. Az új gyártósor a franciaországi SIDEL társaság terméke és a ma elérhető legfejlettebb technológiát képviseli, mindenben megfelel a legkorszerűbb követelményeknek. Ennek köszönhetően júniustól az eddigi 330000 literes napi kapacitás megduplázódik, és naponta 600000 liter ásványvizet palackoznak Szentkirályon.

A bővítésre azért került sor, mert nyáron jelentősen megnő az ásványvíz iránti kereslet, amit a cég a régi két gyártósorral már nem tudott garantálni.

A világpiacon is többszörösen elismert cég a gyártási körülmények mellett a szigorú minőségbiztosítási rendszerrel, a nemzetközileg is elismert HACCP rendszer segítségével vizsgálja a termékeit és garantálja, hogy a termékek mindig a fogyasztók által elvárt magas minőségben kerüljenek a palackokba.

A cég 2005 tavaszán bővítette termékkínálatát a - szintén Eauscar díjjal kitüntetett - Rózsa névre keresztelt, "piros kupakos", enyhén szénsavas, illetve a citrom-menta ízesítésű, friss illatú, édes ízű Szentkirályi Ásványvízzel.

Az ízesített víz forgalmazására Magyarországon és külföldön is ez év nyarától kerül sor, a tervek szerint 1 millió db flakont palackoznak majd, mivel külföldön népszerűbbek az ízesített vizek, kb. 70 százalékát az országhatáron túl, 30 százalékát pedig hazánkban értékesítik. A vásárlók mindazon helyeken találkozhatnak vele, ahol a szénsavas és szénsavmentes vizek is kaphatók.

A Szentkirályi Rózsa kizárólag természetes alapanyagokból, tartósítószerek nélkül, a frissítő ízeket és a naturális összetevőket kedvelők számára készült, amelynek alapja a kivételes tisztaságú Szentkirályi ásványvíz. (VGO)