Az ACNielsen Piackutató 59 országban végzett felmérése szerint az olívaolajak, az energiaitalok és müzlifélék vezetik az élelmiszerek eladás-növekedési toplistáját - írja a Kreatív Online.
Az átlagosnál jobban emelkedik az egészséges táplálkozást vagy jó közérzetet (wellness) szolgáló élelmiszerek forgalma. Az olívaolaj, a sport- és energiaital, továbbá gabonapehely/müzli vezeti az összes élelmiszerfajta növekedési toplistáját; ezekből ugyanis 53, 52 és 51 százalékkal adtak el többet a kiskereskedelemben tavaly, mint egy évvel korábban. Az ACNielsen Piackutató vállalat 59 országban végzett felmérése szerint nemcsak Magyarországon, de a világon általában az egészséges étkezésre való törekvés az egyik fő fogyasztási trend.
A magyar boltokban a szintén egészséges étrendbe tartozó sajt eladása 25, a tejdesszerté pedig 23 százalékkal növekedett egyik évről a másikra. Az olívaolaj vezető pozícióját a főzési szokások változásának köszönheti: a termék célcsoportja kimondottan a modern bolttípusok vásárlói, ugyanis az országban 77 olyan üzlet működik, amely 2500 négyzetméteresnél nagyobb, és azokban adják el az összes olívaolaj több mint felét. A sport- és energiaitalok kínálatában jelentős szerepet játszanak kereskedelmi márkás termékek. (Kreatív Online)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.