BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Robbanás előtt az online játékipar

Az interaktív szórakoztatóipar páratlan forgalomnövekedéssel bír. Elemzők becslése szerint a hagyományos PC-, videó- és hordozható játékok hardver és szoftverforgalma 2009-re várhatóan meghaladja a 31,6 milliárd dollárt, az online játékpiacé pedig a 9,8 milliárdot. Mindezek együttesen 41,9 milliárd dolláros bevételt jelenthetnek 2009-re az interaktív szórakoztatásból. Hagyományos médiabirodalmak is elkezdtek belépni erre a területre, a technológiai vállalatok közreműködése pedig elengedhetetlen, az online játékok által megkövetelt számítástechnikai kapacitás és biztonság megvalósításához.

Ezért az IBM úgy döntött, hogy a játékok fejlesztőit és gyártóit összehozza a médiaipar nemzetközi szakértőivel abból a célból, hogy teret biztosítson az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését közvetlenül érintő kérdések megvitatásához. Az első páneurópai virtuális játékfórum célja az volt, hogy megindítsa és ösztönözze a párbeszédet a világ vezető szakértői és az európai játékszakemberek között. (it.news)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.