Máris érzékelhető, hogy megugrott a hazai internetes áruházak forgalma. Az üzemeltetők arra számítanak, hogy a következő hetekben még jobban felpörög és tovább hízik a bevétel, ez a legtöbb cégnél meghaladja az egymilliárd forintot. A társaságok kiszállítási akciókkal, árkedvezményekkel, speciális ajánlatokkal igyekeznek még több vevőt magukhoz csalogatni. Az online nagykereskedelem is egyre ígéretesebb Magyarországon ezt segíti, hogy növekszik az internetezők tábora, beleértve a megrendelő vállalatokat is. A hazai online kiskereskedelem erősen koncentrálódik, s ez várhatóan folytatódik jövőre is. Színesedett az internetes boltok választéka, eközben újabb üzemeltetési modellek is megjelentek, mint az online boltok piactere vagy a webes bevásárlóközpont. A hagyományos kiskereskedelmi üzletek kiszervezik online tevékenységüket. 9. oldal