Csúszós autópálya - tarthatók a határidők?
A szerződéskötést augusztus 25-re ígérték. Az NIF azonban a mai napig nem tette közzé a pályázat végeredményét. Az eredményhirdetés új időpontja talán szeptember 12-e, ekkor a tervezetthez képest legalább egy hónappal később kezdődhet a munka - pedig a határidő szoros.
Az útnak a NIF eredeti közbeszerzési felhívása szerint 2010. május 31-re kell elkészülnie. Ezt a határidőt sokkal nemigen lehet túllépni, hiszen 2010. december 31-ig hazánknak el kell számolni azzal a 284 millió eurós (nagyjából 70 milliárd forintos) támogatással, amelyet még 2005 januárjában kaptunk az M0-s keleti szektorának az építésére.
Azzal a munkával 2007 végére kellett volna elkészülnünk és elszámolnunk, ám mivel a beruházás csúszott, a pénzt úgy sikerült megmenteni, hogy külön projektbe szervezték az M31-est, és így 2010 végéig haladékot kaptunk.


