Romlott a fogyasztói hangulat Amerikában
A Thomson Reuters üzleti hírügynökség és a Michigan Egyetem februári fogyasztói hangulatindexének előzetes értéke 93,6 pontra csökkent a januári 98,1 pontról.
Elemzők a januárival megegyező értékre számítottak.
A felmérés résztvevőinek az aktuális gazdasági környezetről alkotott véleményét számszerűsítő mutató 103,1 pontra csökkent a januári 109,3 pontról. Elemzők növekedést, 110 pontot vártak.
A fogyasztási kilátásokról alkotott nézeteket számszerűsítő mutató 87,5 pontra csökkent februárban a januári 91,0 pontról. Elemzők a kilátások javulását, 92,2 pontot vártak.
A Michingan Egyetem kutatói a havi rendszerességgel végzett reprezentatív felmérés keretében legalább ötszáz személyt kérdeznek meg telefonos interjú keretében. Az indexet a Thomson Reuters hírügynökség teszi közzé és alakulását szoros figyelemmel követik az értékpapírpiacok.


