A világ második legnagyobb nemzetgazdaságában némileg lassuló gazdasági növekedés ellenére a Bosch vezérigazgatója, Peter Tyroller változatlanul jó üzleti kilátásokra számít. Az ázsiai-csendes-óceáni térség fontos “növekedési motor” a Bosch konszern számára - jelentette ki a Sanghaji Autószalon megnyitása előtt újságíróknak Sanghajban.
A Bosch az elmúlt három évben 920 millió eurót, ebből tavaly 330 millió eurót fordított Kínában helyi gyártóegységek létesítésére és kutatási-fejlesztési tevékenység finanszírozására. “Lokalizációs stratégiánk kifizetődőnek tűnik” - fogalmazott Peter Tyroller. A Bosch számára Kína a harmadik legnagyobb piac Németország és az Egyesült Államok után.
A hétfőn nyíló idei Sanghaji Autószalonon a Bosch hálózati informatikai rendszereket, automatizálást és a hajtás elektromosítását felölelő integrált mobilitástechnológiai alkalmazásokat és berendezéseket mutat be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.