Magyar gazdaság

Formabontó lépést tesz egy új magyar pezsgőmárka

Brebis néven új magyar pezsgőmárka jelentette be indulását, mégis a legforgalmasabb időszakban szándékosan felfüggeszti a pezsgők értékesítését.

Nem értékesíti az új, prémium minőségű pezsgőmárkát az ünnepek alatt a Brebis. A Brebis ugyan már forgalomba került, de a terjesztést felfüggesztik az ünnepek alatt. Bárány Péter, a márka tulajdonosa közölte: meg szeretné változtatni a hazai pezsgőfogyasztási szokásokat. A fogyasztók többsége legfeljebb szilveszterkor és akkor is csupán koccintáskor találkozik pezsgővel, erre a célra teljesen felesleges lenne minőségi pezsgőt készíteni – vélte a tulajdonos.

Hozzátette: A pezsgőpiacon ugyanaz a folyamat zajlik most, mint tíz éve a pálinkánál, akkor a fogyasztók azt hitték, hogy pálinkáznak, pedig a többségük aromás szeszesital fogyasztott. A felmérések szerint az éves hazai pezsgőfogyasztás közel 80 százaléka az ünnepi időszakban történik, közel felét pedig konkrétan az év utolsó napján fogyasztják el. A Brebis nem kíván a trend részese lenni, a nyugat-európai mintát terjesztené, ahol évről évre egyre több pezsgőt fogyasztanak az év minden részében.

brebis pezsgő
Kapcsolódó cikkek