A kiskereskedelemben elsőként a tizenkét magyarországi Intersport áruházban lesznek kaphatók a 2Rule termékek az Intersport Hu Kft.-vel kötött megállapodás alapján – jelentette be Bendik Bernadett, a Magyar Sportmárka Zrt. (MSM) vezérigazgatója. A 2Rule-t magyar dizájnerek álmodták meg, és a termékek gyártási költségeinek a 80 százaléka már hazai előállításhoz kötődik – hangsúlyozta. A cél az, hogy minőségben és ár-érték arányban is versenyképesek legyenek a világmárkákkal, ezért Ázsiából közelebb hozták a gyártást. Az áruházakban egyelőre még részleges a 2Rule-kínálat, a teljes szortiment július végén jelenik meg. A fenti megállapodás az első lépés afelé, hogy a lakossági piacon is pozíciókat szerezzen a márka, amelynek termékeit mostanáig közvetlenül sportegyesületekkel kötött szerződések alapján értékesítették – mondta a vezérigazgató. Egyelőre négy sportág (labdarúgás, kézilabda, kosárlabda és röplabda) húsz csapatával kötöttek megállapodást, és további öttel készítenek elő hasonlót. Nagyon bíznak abban, hogy még szorosabbá válik a Magyar Vívó Szövetséggel meglévő együttműködésük. „Minden sportágra nyitottak vagyunk, amelyben üzletileg megfelelő volumenben értékesíthetők a termékeink” – hangsúlyozta a vezérigazgató, példaként az atlétikát és a fitneszt említve.
A Talentis Group Zrt.-n kertesztül Mészáros Lőrinchez köthető MSM tavaly 168,8 millió forint árbevétel mellett 129,8 millió forint veszteséget halmozott fel, amit Bendik Bernadett a brandépítéssel és a piacra lépéssel kapcsolatos – több tételnél egyszeri – költségekkel magyarázott a Világgazdaságnak. Az erre az évre vonatkozó terveket nem számszerűsítette, csupán annyit mondott, hogy dinamikus árbevétel-növekedést várnak. Az Intersport Magyarországnak régóta van egy magyar hozzáadottérték-programja, ezt sikerült bővíteni a 2Rule termékek bevezetésével – mondta Horváth Csobán, a cég ügyvezetője. A márka termékei úgy kerülhettek a kínálatba, hogy az áruházlánc standard minőségi tesztjein megfeleltek, a mosási és „nyúzópróbákon” is jól teljesítettek. Ezek alapján az ügyvezető szerint a 2Rule a legnagyobb nemzetközi márkákkal is felveszi a versenyt. Egy-egy termékkategóriában akár 20-25 százalékos részesedést is elérhet a márka, de a végső szót úgyis a fogyasztók mondják ki – tette hozzá.
A magyar sportfelszerelés-piac kapcsán az ügyvezető sajátos kettősségről számolt be: a környező országokkal összevetve – az utóbbi évek pozitív változásai ellenére – a magyarok kevésbé sportosak, ám akik sportolnak, egyre inkább adnak arra, hogy jó minőségű legyen a felszerelésük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.