Jól szerepel a WOW Hungary-kampány
Pozitív a fogadtatása a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarországot a közeli országokban népszerűsítő kampányának, amelyet a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan indított – mondta Könnyid László, az MTÜ vezérigazgató-helyettese. A július végéig tartó, WOW Hungary nevű projekt során Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ. Elsősorban a közösségi médián, de televíziókon és óriásplakátokon keresztül, saját nyelvükön szólítják meg az utazni vágyókat, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaznak meg. A gyógyvizek markánsan megjelennek a reklámokban, emellett a gasztronómiát, a tájak szépségét, illetve a kalandos élménykeresést, a hűsítő vizeket emelték ki.


