Pozitív a fogadtatása a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarországot a közeli országokban népszerűsítő kampányának, amelyet a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan indított – mondta Könnyid László, az MTÜ vezérigazgató-helyettese. A július végéig tartó, WOW Hungary nevű projekt során Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ. Elsősorban a közösségi médián, de televíziókon és óriásplakátokon keresztül, saját nyelvükön szólítják meg az utazni vágyókat, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaznak meg. A gyógyvizek markánsan megjelennek a reklámokban, emellett a gasztronómiát, a tájak szépségét, illetve a kalandos élménykeresést, a hűsítő vizeket emelték ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.