J. J. | A koronavírus-járvány rámutatott arra, hogy stratégiai szemlélet és piaci gondolkodás nélkül mennyire sebezhető a művészeti világ. Egyebek mellett erre is keresik a választ az Art is Business Egyesület szervezésében május 14–15-re tervezett online konferencián. Ez az első nemzetközi esemény Magyarországon, amely arról szól, hogyan működnek a forprofit és a művészeti szektor kapcsolatai. A paneleken a nemzetközi art-and-business világ neves menedzserei, valamint a hazai forprofit és kulturális élet meghatározó szereplői beszélnek arról, hogyan érdemes a kulturális életet piaci szemmel szemlélni, mit jelent ma a szponzoráció vagy épp a mecenatúra. „A konferenciát az Art is Business magazinban felgyülemlett tapasztalok átadásának céljából szervezzük meg. Fontosnak tartjuk a hazai gondolkodás formálását, ezért minél többeknek kívánjuk megteremteni a lehetőséget, hogy hasznos, új és előremutató tudást szerezhessenek a kulturális támogatás és befektetés területén” – mondta Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület vezetője.
Az eseményen előad mások mellett Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország felügyelőbizottsági tagja és az Aegon Díj alapítója, Eöyüs Endre, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációs vezetője és Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdasági vezérigazgató-helyettese. A nemzetközi előadók között ott lesz Szántó András (USA), Andrew Hetherington (Írország), Helen Cooper (Nagy-Britannia), Heidi Lehmuskumpu (Finnország) és Emma Stenström (Svédország).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.