A Lidl Magyarország csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát:
átlagosan közel 5 százalékkal lesz olcsóbb a tojás.
A magyar vásárlók körében a legkeresettebb a klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelés, melynek okán, az utóbbi árát csökkentette a legnagyobb mértékben, közel 7 százalékkal a boltlánc.
A Lidl áruházaiba kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek tojások, összesen 7-féle kiszerelésben és méretben, melyek ára átlagosan mintegy 5 százalékkal csökken.
A magyar vásárlók az M-es méretű klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelésből vásárolják a legtöbbet, az összes értékesített mennyiség közel felét ez a kétfajta termék teszi ki. Az árcsökkenés a 30-as kiszerelés esetében meghaladja a 160 forintot.
Kínálatunkat és a kedvezményeket is maximálisan a vásárlók igényeihez igazítjuk, ezért egy olyan alapélelmiszer árát csökkentjük, amely minden háztartásban megtalálható. Hiszen az jelenti a legnagyobb segítséget, ha a mindennapi bevásárlást tudjuk könnyebbé és gazdaságosabbá tenni
– mondta Kovács Tibor, a vállalat élelmiszer beszerzésért felelős ügyvezetője.
Szinte minden nap eszünk tojást, legalábbis a KSH élelmiszer-fogyasztásra vonatkozó 2022-es adatai alapján átlagosan
évente 150 tojást esznek a magyarok.
Vidéken azonban még ennél is népszerűbb ez a rendkívül sokoldalúan felhasználható élelmiszer, ugyanis míg a fővárosban átlagosan 113 tojást esznek, addig a kisebb településeken, községekben az országos átlagnál jóval többet, 174 darabot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.