Egy hete lengette be Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter az árstopok újbóli bevezetésének lehetőségét, és úgy tűnik, sikerült alaposan ráijesztenie a kiskereskedelmi láncokra. Később az is kiderült, hogy a tárcavezető ezúttal az élelmiszer-infláció ellen lépne fel, különös tekintettel a tejtermékek és a tojás drágulásának megfékezésére.
Előbb a Tesco jelentette be még a múlt héten, hogy csökkenti több tejféle árát,
Nagy Márton hétfőn pedig már arról számolhatott be, hogy újabb boltlánc jelentette be: csökkenti az árakat.
Ezúttal a Lidl Magyarország döntött úgy, hogy több tej és tejtermék árát lejjebb viszi 5-10 százalékkal. Bár a miniszter nem nevezte meg hétfői Facebook-posztjában, hogy melyik áruházláncra gondol, azt kiemelte, hogy a tejtermékek ára fog csökkenni.
Nagy Márton arra is ígéretet tett, hogy a kormány továbbra is azért fog küzdeni, hogy megvédje a családokat az élelmiszer-inflációtól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.