Kihirdették, hogy melyik webáruház lett Az Ország Boltja 2024-ben
Idén 14. alkalommal rendezte meg az Árukereső! Az Ország Boltja versenyt, hogy kiderítse, melyek az ország legnépszerűbb webáruházai és legnépszerűbb márkái. Az ár-összehasonlító oldal az online vásárlás legaktívabb időszakában, a karácsony előtti és utáni szezonban mérte fel az interneten vásárlók preferenciáit – derült ki a platform szerdai közleményéből.

Az Ország Boltja díj kiemelt szerepet játszik a vásárlók tájékoztatásában
Az online vásárlás folyamatát és élményét jelentősen befolyásolja a webshop által nyújtott szolgáltatás minősége. A megbízhatóságot pedig a folyamatos pozitív visszajelzések megerősíthetik, megkülönböztetve a webshopot versenytársaitól.
Az Ország Boltja verseny legjobbjait Népszerűségi díjakért és Minőségi díjakért, 13-13 kategóriában a vásárlói vélemények és visszajelzések alapján hirdették ki. A Népszerűségi kategóriákban, ahogy minden évben, idén is Az Ország Boltja oldalon, illetve a webáruházak oldalaira kihelyezett szavazódobozok segítségével szavazhatott bárki, aki vásárolt az adott webshopban. A brandek esetében a fogyasztók a webáruházakhoz hasonló módon szavazhattak kedvenc márkáikra, hogy kiderüljön, mely gyártók és márkák a legnépszerűbbek Magyarországon olyan kategóriákban, mint például a lakberendezés, játék, szépségápolás vagy műszaki cikkek.
A Minőségi díjakért az Árukereső! Megbízható Bolt Programjában részt vevő webáruházak indulhattak a visszajelzések alapján mért éves eredményeikkel. Ezek esetében az üzletektől a vásárlók e-mailben kaptak kérdőívet, ezek kiértékelésével dőlt el, hogy ki a nyertes.
„A Magyarországon értékesítő webshopok egyik legnívósabb versenye három fő célt szolgál. Egyrészt megjutalmazza az egész éves kiemelkedő munkát, másrészt inspirációként, motivációként szolgál a többieknek. Harmadrészt pedig egyértelművé teszi a fogyasztók számára is, hogy honnan érdemes elsősorban rendelniük” – fejtette ki Szták András, az Árukereső! ügyvezető igazgatója.
A Minőségi díj kategória győztesei közül a legkiemelkedőbb nyerhette el Az Ország Boltja fődíját, idén ez a Gamewiz lett. A webáruház a titulus és az elismerés mellett 500 ezer forint értékű PPC nyereményt is kap.
Újdonság, hogy átadták „A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” különdíjat is, amelyet a Lenovo nyert el.
A Visa főtámogatói szerepén túl a rendezvényt elismert nagyvállalatok szponzorálták, és maguk is adtak át díjakat a támogatott kategóriáikban: a Sony a szórakozás és kikapcsolódás; a Stiga az építkezés, kert és lakberendezés; a Whirlpool a műszaki cikk és mobilkommunikáció; a Philips a szépségápolás és egészség, a Lego a játék; a Lenovo és a CHS közösen a számítástechnika; a Reckitt és a Brand Testing Club a Baba-mama – előbbi a népszerűséginél, utóbbi a brandnél – ; a Lamax pedig az autó-motor kategóriákban adták át a díjakat. A rendezvényen a Brand Testing Club nyújthatta át az első Brand-díjat, míg a Foxpost kiemelt Gold partnerként vett részt, és a Webpláza kategória nyertesének adhatta át díját.
Orosz bolt Magyarországon: megszereztük a Mere árlistáját – ennyivel olcsóbb, mint a Lidl vagy az Aldi
Boltja még nincs, de magyarországi árlistája már van a Mere kiskereskedelmi láncnak. Az orosz bolt a hírek szerint hálózatot épít a hazai piacon, bár ennek eddig nem sok látszata van. A lapunk által megismert részletes árlista ezzel együtt is fontos információkat tartalmaz, hiszen kiderül belőle, mit és milyen árakkal kínálna a Mere, ha tényleg megjelenne itthon. Ennek a nyertesei egyértelműen a vásárlók lennének, ugyanis látványos árverseny robbanhat ki.


