Idén 14. alkalommal rendezte meg az Árukereső! Az Ország Boltja versenyt, hogy kiderítse, melyek az ország legnépszerűbb webáruházai és legnépszerűbb márkái. Az ár-összehasonlító oldal az online vásárlás legaktívabb időszakában, a karácsony előtti és utáni szezonban mérte fel az interneten vásárlók preferenciáit – derült ki a platform szerdai közleményéből.
Az online vásárlás folyamatát és élményét jelentősen befolyásolja a webshop által nyújtott szolgáltatás minősége. A megbízhatóságot pedig a folyamatos pozitív visszajelzések megerősíthetik, megkülönböztetve a webshopot versenytársaitól.
Az Ország Boltja verseny legjobbjait Népszerűségi díjakért és Minőségi díjakért, 13-13 kategóriában a vásárlói vélemények és visszajelzések alapján hirdették ki. A Népszerűségi kategóriákban, ahogy minden évben, idén is Az Ország Boltja oldalon, illetve a webáruházak oldalaira kihelyezett szavazódobozok segítségével szavazhatott bárki, aki vásárolt az adott webshopban. A brandek esetében a fogyasztók a webáruházakhoz hasonló módon szavazhattak kedvenc márkáikra, hogy kiderüljön, mely gyártók és márkák a legnépszerűbbek Magyarországon olyan kategóriákban, mint például a lakberendezés, játék, szépségápolás vagy műszaki cikkek.
A Minőségi díjakért az Árukereső! Megbízható Bolt Programjában részt vevő webáruházak indulhattak a visszajelzések alapján mért éves eredményeikkel. Ezek esetében az üzletektől a vásárlók e-mailben kaptak kérdőívet, ezek kiértékelésével dőlt el, hogy ki a nyertes.
„A Magyarországon értékesítő webshopok egyik legnívósabb versenye három fő célt szolgál. Egyrészt megjutalmazza az egész éves kiemelkedő munkát, másrészt inspirációként, motivációként szolgál a többieknek. Harmadrészt pedig egyértelművé teszi a fogyasztók számára is, hogy honnan érdemes elsősorban rendelniük” – fejtette ki Szták András, az Árukereső! ügyvezető igazgatója.
A Minőségi díj kategória győztesei közül a legkiemelkedőbb nyerhette el Az Ország Boltja fődíját, idén ez a Gamewiz lett. A webáruház a titulus és az elismerés mellett 500 ezer forint értékű PPC nyereményt is kap.
Újdonság, hogy átadták „A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” különdíjat is, amelyet a Lenovo nyert el.
A Visa főtámogatói szerepén túl a rendezvényt elismert nagyvállalatok szponzorálták, és maguk is adtak át díjakat a támogatott kategóriáikban: a Sony a szórakozás és kikapcsolódás; a Stiga az építkezés, kert és lakberendezés; a Whirlpool a műszaki cikk és mobilkommunikáció; a Philips a szépségápolás és egészség, a Lego a játék; a Lenovo és a CHS közösen a számítástechnika; a Reckitt és a Brand Testing Club a Baba-mama – előbbi a népszerűséginél, utóbbi a brandnél – ; a Lamax pedig az autó-motor kategóriákban adták át a díjakat. A rendezvényen a Brand Testing Club nyújthatta át az első Brand-díjat, míg a Foxpost kiemelt Gold partnerként vett részt, és a Webpláza kategória nyertesének adhatta át díját.
Orosz bolt Magyarországon: megszereztük a Mere árlistáját – ennyivel olcsóbb, mint a Lidl vagy az Aldi
Boltja még nincs, de magyarországi árlistája már van a Mere kiskereskedelmi láncnak. Az orosz bolt a hírek szerint hálózatot épít a hazai piacon, bár ennek eddig nem sok látszata van. A lapunk által megismert részletes árlista ezzel együtt is fontos információkat tartalmaz, hiszen kiderül belőle, mit és milyen árakkal kínálna a Mere, ha tényleg megjelenne itthon. Ennek a nyertesei egyértelműen a vásárlók lennének, ugyanis látványos árverseny robbanhat ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.