Az elmúlt néhány napban a magyarországi Lidl plakátjaira lehettek figyelmesek a járókelők több nagyvárosban, ideértve Budapestet is. A köztérre kihelyezett marketingeszközök azt sejtetik, hogy a magyarországi Lidl „nagy dobásra készül”, azaz olyan újdonságot tartogat a vásárlók számára, ami sokak érdeklődésére számot tarthat – írja az Origo. A plakátokon elhelyezett QR-kód használatával megnyíló weboldal néhány kisebb információt elárul a várható újdonságról, ám teljes képet nem ad azokról.
A lap szerint a QR-kód a Lidl Magyarország egyik aloldalára visz, ahol a vállalat néhány alapinformációt elárul a készülő újdonságról. Például azt, hogy augusztus 2-án válik elérhetővé a „droppolás”. A szóhasználat aligha véletlen: a „drop” kifejezést termékbevezetésnél is – különösen merchandise termékek esetében – is alkalmazzák, gyakran szóösszetétel részeként. Ezért akár elképzelhető az is, hogy az újdonság kapcsán hasonló termékről van szó, mint – a részletekről ide kattinva olvashat – a Lidl által Írországban az Oasis zenekar visszatérése alkalmából piacra dobott kabát.
Az Origo kereste a magyarországi Lidlt azzal kapcsolatban, hogy mire készülhet a vállalat. Ám Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője sem árulhatott el többet a készülő újdonsággal kapcsolatban, de jelezte: bíznak abban, hogy az, amivel készülnek, nemcsak a vásárlók érdeklődését kelti fel, hanem elnyeri tetszésüket is.
A Lidl az oldalra látogatóknak közösségi felületeinek követését ajánlja ahhoz, hogy időben tájékozódhassanak az újdonságról.
További részletek az Origo cikkében olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.