Megszámolni is nehéz, hány országos, illetve helyi kedvezményprogram létezik, amelyekhez már drogériák, hipermarketek is csatlakoztak, ráadásul egyre nagyobb teret nyer az elektronikus formátum a plasztikkártyákkal szemben, ám azok sem tűnnek el teljesen − írja az Origo. A lap annak járt utána, mit kínálnak azok a hűségprogramok, amelyek a korábban ismert pontgyűjtő kártyák köré épültek.
A cikk idézi az Országos Kereskedelmi Szövetséget, a szervezet egy felmérésre hivatkozik, amely alapján általánosságban elmondható, hogy a vásárlók harmada az elérhető árelőnyök miatt vesz részt bármilyen hűségprogramban, de figyelmeztető lehet a kereskedők számára, hogy a megkérdezettek számára a túlzott márkakommunikáció nyomasztó, megterhelő.
A Spar és a Tesco nyilatkozataiból kiderül, e két nagyobb hálózat működteti a legrégebbieknek mondható hűségprogramot. A kifejezés nem túlzó, hiszen amellett, hogy mobilalkalmazásokat fejlesztettek, már a plasztikkártya-birtokosok számára is több olyan kedvezményt dolgoztak ki, ami meghaladja a pontgyűjtés illetve beváltás lehetőségét. mivel mindkét kereskedelmi szereplő 1,5-1,7 millió kártyabirtokost tudhat magáénak, válaszaikból kiderül, a hűségprogramban résztvevők számára egyedi kedvezményeket kínálnak, valamint folyamatosan tájékozódnak a vásárlási szokásaikról is.
A megkérdezettek azzal számolnak, hogy az elektronikus megoldások teret nyernek, ám ezzel párhuzamosan a plasztikkártyák sem tűnnek el, ezeket ugyanúgy továbbra is elfogadják.
További részletek az Origo cikkében olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.